מרכז מורים ארצי למתימטיקה בחינוך היסודי
facebook icon
search icon

מספר חזק 2000 גיליון 21

(תשע"ב, ינואר 2012) 

vol21new

תגובותיכם לכתב העת, חשובות לנו מאוד. אנא מלאו את טופס המשוב.

תוכן העניינים


תולדות המתמטיקה

תולדות המתמטיקה - מתמטיקה בבלית: גיאומטריה (חלק ב)
מאת: ד"ר עטרה שריקי


מחקר שימושי 

שורשים, חזקות ותובנה מספרית

מאת: ד"ר דורית פטקין וד"ר אביקם גזית

מודלינג וקונפליקט קוגניטיבי כדרך לשיפור תפיסת שלם הייחוס בשברים פשוטים

מאת: ד"ר ג'והינה עואודה שחברי וד"ר אירית פלד

פיתוח תפיסה מרחבית אצל בנים ובנות בכיתה ג, באמצעות יחידה הוראה חוץ קוריקולרית

מאת: לימור פדלון וד"ר דורית פטקין


רגע... חושבים...

נסו לחשוב כמוני - שניים סינים ומטא-קוגניציה

מאת: ד"ר אביקם גזית


פותרי הבעיות

בעיית הצפרדעים - איפה כאן המתמטיקה?

מאת: ד"ר חנה לב-זמיר

המטרה: 21