פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Teaching Children Mathematics, Vol. 22, No. 2, September 2015
תרגום: ד"ר מיכל סוקניק
Just Say Yes to Early Algebra!
Ana Stephens, Maria Blanton, Eric Knuth, Isil Isler, Angela Murphy Gardiner
כמה מילים על המאמר:
המאמר עוסק בשאלה האם לימוד ילדים לחשוב בצורה אלגברית בכיתות היסוד ישפיע על הבנת האלגברה שלהם, בדרכים שיגרמו להם, פוטנציאלית, להצליח יותר במתמטיקה בחטיבת הביניים ואחריה.
במאמר תוצאות מחקר שבדק את השפעתה של תוכנית לימודים מקיפה בקדם-אלגברה, על החשיבה האלגברית של תלמידי כיתה ג'. ממצאי המחקר מדגישים את הפוטנציאל של תלמידי בית ספר יסודי לעסוק בהצלחה במגוון מושגים קדם-אלגבריים, ולאור זאת מביאים הכותבים המלצות ודוגמאות לפעילויות של חשיבה אלגברית, הכוללות - הכללה של קשרים ומבנים מתמטיים, כתיבת הכללות, הצדקתן ושימוש בהן לצורך הנמקה.
פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Teaching Children Mathematics, Vol. 22, No. 2, September 2015
תרגום: ד"ר מיכל סוקניק