פרטים נוספים על המאמר:
עובד מתוך מאמר שהתפרסם באתר: http://www.glencoe.com/sec/teachingtoday/subject/japanese_lesson_study.phtml
תרגום: ד"ר מיכל סוקניק
Using the Japanese Lesson Study in Mathematics
Heidi Janzen
כמה מילים על המאמר:
חקר שיעור בתהליך (Japanese Lesson Study) כולל קבוצת מורים העובדת יחד על מטרה רחבה, ומפתחת מערכי שיעור שצופים בהם, מנתחים אותם, וכותבים אותם מחדש. ההתמקדות לאורך כל התהליך היא על שיפור חשיבת התלמידים והפיכת השיעורים לאפקטיביים יותר. מטרת המאמר היא להבהיר חלק מהעקרונות המנחים העומדים מאחורי התהליך של חקר שיעור. המאמר מתייחס בין היתר לנושאים הבאים: א. תחילת התהליך של חקר שיעור: חששות והנחות נפוצות. ב. הבנת העבודה של חקר שיעור: תפיסות שגויות חשובות מהן יש להימנע.
פרטים נוספים על המאמר:
עובד מתוך מאמר שהתפרסם באתר: http://www.glencoe.com/sec/teachingtoday/subject/japanese_lesson_study.phtml
תרגום: ד"ר מיכל סוקניק