פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Mathematics Teaching in the Middle School, Vol. 8 No. 9, May 2003. pp. 493-501
תרגום: ברכה סגליס
A Design for Ratio and Proportion Instruction
Dor Abrahamson and Christian Cigan
כמה מילים על המאמר:
מאמר זה מתאר שיטה להוראת יחס ופרופורציה בכיתה ה. במהלך היחידה, מעודדים את התלמידים להסתמך על הידע האינטואיטיבי ועל הידע המתמטי שלהם ולערוך דיונים בהם הם מקשרים בין התנסויות מן העולם האמיתי לבין מבנים מתמטים. מטרת היחידה היא לבסס את מושגי היחס והפרופורציה של התלמידים על הפרשנות שהם נותנים להתנסויות בעולם האמיתי (סיטואציות סיפוריות) מחד, ולייצוגים מתמטיים סימבוליים (טבלאות, מספרים וסימונים) מאידך.
למאמר בעברית
פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Mathematics Teaching in the Middle School, Vol. 8 No. 9, May 2003. pp. 493-501
תרגום: ברכה סגליס