מרכז מורים ארצי למתימטיקה בחינוך היסודי
facebook icon
search icon

מאמר: האפס – סיכום מאמרים

Zero: A Special Case

Patricia s. Wilson

כמה מילים על המאמר:

שני מאמרים בנושא האפס. אחד מביא סקירה היסטורית השופכת אור על מספר רעיונות חשובים אודות המתמטיקה והאפס. המאמר השני מציג מחקר שמעיד שאם מתעלמים מההבנות השגויות הראשוניות של תלמידים אודות האפס, הן עלולות להשפיע על המשך ההבנה של תכונות המספר ועל התפתחות החשיבה האלגברית. המחקר מהווה תזכורת לכך שהאפס הוא מספר חשוב שיש לשלבו בזהירות בתוך ההתנסויות הראשוניות של תלמידים על מנת למנוע מחשבה שהוא "אין מספר".

למאמר בעברית


פרטים נוספים על המאמר:

מתוך: Mathematics Teaching in the Middle School, v6 n5 p300-05 Jan 2001

תרגום ועיבוד: ברכה סגליס

Read 103090 times