פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Mathematics Teaching in the Middle School, v6 n5 p300-05 Jan 2001
תרגום ועיבוד: ברכה סגליס
Zero: A Special Case
Patricia s. Wilson
כמה מילים על המאמר:
שני מאמרים בנושא האפס. אחד מביא סקירה היסטורית השופכת אור על מספר רעיונות חשובים אודות המתמטיקה והאפס. המאמר השני מציג מחקר שמעיד שאם מתעלמים מההבנות השגויות הראשוניות של תלמידים אודות האפס, הן עלולות להשפיע על המשך ההבנה של תכונות המספר ועל התפתחות החשיבה האלגברית. המחקר מהווה תזכורת לכך שהאפס הוא מספר חשוב שיש לשלבו בזהירות בתוך ההתנסויות הראשוניות של תלמידים על מנת למנוע מחשבה שהוא "אין מספר".
פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Mathematics Teaching in the Middle School, v6 n5 p300-05 Jan 2001
תרגום ועיבוד: ברכה סגליס