פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Teaching Children Mathematics, Vol. 21, No. 9, May 2015
תרגום: ד"ר מיכל סוקניק
The Language of Mathematics
Faye Bruun, Joan M. Diaz, and Valerie J. Dykes
כמה מילים על המאמר:
"לימוד מתמטיקה הוא כמו לימוד שפה חדשה. לכל שפה יש את אוצר המילים שלה. בניגוד לשפה פשוטה שתלמידים שומעים ומשתמשים בה יום-יום בקריאה, בצפייה בטלוויזיה ובשיחה, שפת המתמטיקה מוגבלת בעיקר לבית הספר. לתלמידים יכולה להיות בעיה ליישם את המיומנויות המתמטיות שלהם אם הם אינם מבינים את המילים המתמטיות בהן משתמשים בהוראות, בבעיות מילוליות ובשאלות, לכן הוראה של אוצר מילים חשובה להבנת מתמטיקה. במאמר מוצג מחקר פעולה שבחן 2 שיטות לחיזוק יכולתם של תלמידים לתקשר בשפה מתמטית, תהליך הפעולה של כל שיטה מפורט ובסיום מופיעות המלצות מעשיות להוראה."
פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Teaching Children Mathematics, Vol. 21, No. 9, May 2015
תרגום: ד"ר מיכל סוקניק