פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Mathematics Teaching in the Middle School, Vol.11 No.7, March. 2006, pp.324-327
תרגום: ברכה סגליס
One, Some, or None: Finding Beauty in Ambiguity
Robert M. Berkman
כמה מילים על המאמר:
המאמר מציג משחק המהווה פתרון לסוגיה כיצד לטפל במשקל היתר שיש לחשיבה מתכנסת ברוב תוכנית הלימודים במתמטיקה. הרעיון שלבעיה יכולים להיות מספר פתרונות, או אף פתרון, זר לתלמידים רבים, ומביא לתגובה מותנית המפחיתה בחשיבותה של ההנמקה.
פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Mathematics Teaching in the Middle School, Vol.11 No.7, March. 2006, pp.324-327
תרגום: ברכה סגליס