מרכז מורים ארצי למתימטיקה בחינוך היסודי
facebook icon
search icon

מאמר: אחד, כמה, או אף אחד: היופי שבאי הבהירות

One, Some, or None: Finding Beauty in Ambiguity

Robert M. Berkman

כמה מילים על המאמר:

המאמר מציג משחק המהווה פתרון לסוגיה כיצד לטפל במשקל היתר שיש לחשיבה מתכנסת ברוב תוכנית הלימודים במתמטיקה. הרעיון שלבעיה יכולים להיות מספר פתרונות, או אף פתרון, זר לתלמידים רבים, ומביא לתגובה מותנית המפחיתה בחשיבותה של ההנמקה.

למאמר בעברית


פרטים נוספים על המאמר:

מתוך: Mathematics Teaching in the Middle School, Vol.11 No.7, March. 2006, pp.324-327

תרגום: ברכה סגליס

Read 80427 times