פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Educational Studies in Mathematics (2012) 80: 369–387
תרגום: ד"ר מיכל סוקניק
A framework for analyzing the collaborative construction of arguments and its interplay with agency
Mary Mueller, Dina Yankelewitz & Carolyn Maher
כמה מילים על המאמר:
במאמר מציעים מסגרת לניתוח הדרכים בהן שיתוף פעולה משפיע על בניית טיעונים מתמטיים של לומדים ובכך מקדם הבנה מתמטית. המחברים מציגים שלושה סוגים של שיתוף ודנים בהשפעתם על בניית טיעונים מתמטיים ועשיית התלמידים. מסגרת זו מודגמת על ידי שימוש בנתונים ממחקר על התפתחות הנמקה מתמטית בתכנית לא פורמלית המתקיימת בכיתה ו' לאחר שעות בית הספר.
פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Educational Studies in Mathematics (2012) 80: 369–387
תרגום: ד"ר מיכל סוקניק