מרכז מורים ארצי למתימטיקה בחינוך היסודי
facebook icon
search icon

מאמר: מסגרת לניתוח ההבנייה השיתופית של טיעונים ויחסי הגומלין שלה עם סוכן

A framework for analyzing the collaborative construction of arguments and its interplay with agency

Mary Mueller, Dina Yankelewitz & Carolyn Maher

כמה מילים על המאמר:

במאמר מציעים מסגרת לניתוח הדרכים בהן שיתוף פעולה משפיע על בניית טיעונים מתמטיים של לומדים ובכך מקדם הבנה מתמטית. המחברים מציגים שלושה סוגים של שיתוף ודנים בהשפעתם על בניית טיעונים מתמטיים ועשיית התלמידים. מסגרת זו מודגמת על ידי שימוש בנתונים ממחקר על התפתחות הנמקה מתמטית בתכנית לא פורמלית המתקיימת בכיתה ו' לאחר שעות בית הספר.

למאמר בעברית


פרטים נוספים על המאמר:

מתוך: Educational Studies in Mathematics (2012) 80: 369–387

תרגום: ד"ר מיכל סוקניק

Read 78351 times