פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Teaching Children Mathematics, Vol. 22, No. 7, March 2016
תרגום: דר' מיכל סוקניק
Fostering Understanding of Variable with Patterns
Jessie C. Store, Kerri D. Richardson, and Tyrette S. Carter
מה מילים על המאמר:
מאמר זה דן בארבע דרכים בהן מורים יכולים להשתמש בדגמים צומחים כדי לעזור לתלמידים בבית הספר היסודי להבין את המושג "משתנה". טיפוח ההבנה של משתנה דורשת יצירת קשרים בין הכללים שהתלמידים יוצרים וההקשר של הבעיה, היא תומכת בהבנה של היבטים שונים של משתנה, ובכך מונעת תפיסות שגויות של תלמידים המופיעות בדרך כלל בכיתות גבוהות יותר, ומאפשרת הבנה גמישה המהווה את הליבה של החשיבה האלגברית.
פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Teaching Children Mathematics, Vol. 22, No. 7, March 2016
תרגום: דר' מיכל סוקניק