מרכז מורים ארצי למתימטיקה בחינוך היסודי
facebook icon
search icon

מאמר: תהליכי למידה של תלמידים תת-משיגים במתמטיקה בסביבה עשירה בפיגומים ותיווך אינטנסיבי של מורה - חקר מקרה

מאת: ד"ר אורית ברוזה וד"ר יפעת בן-דוד קוליקנט.
מתוך: מספר חזק 2000, גיליון 28.

כמה מילים על המאמר:

מאמר הבוחן תהליכי למידה של תלמידים תת-משיגים במתמטיקה, אשר למדו בקבוצות קטנות חיסור מספרים עשרוניים, בסביבה עשירה המשלבת משחק מחשב, כסף מוחשי, אינטראקציות בין עמיתים, ותיווך אינטנסיבי של מורה. במאמר מודגם חקר מקרה של התלמיד אשר שופך אור על תהליך הלמידה המורכב, ועל הפוטנציאל הפדגוגי שבתכנית התערבות זו.

קישור למאמר

Read 197 times