מאת: פרופ' רון הוז ופרופ' דינה תירוש.
מתוך: מספר חזק 2000, גיליון 26.
מדור: אפשר גם אחרת
כמה מילים על המאמר:
מאמר המתאר את המודל הדידקטי שהציעה גאולה וייצמן ז"ל בספרה "חשבון במבט אחר" תוך הארת משמעות המושג הבנה המודגש בספר.
מאת: פרופ' רון הוז ופרופ' דינה תירוש.
מתוך: מספר חזק 2000, גיליון 26.
מדור: אפשר גם אחרת
כמה מילים על המאמר:
מאמר המתאר את המודל הדידקטי שהציעה גאולה וייצמן ז"ל בספרה "חשבון במבט אחר" תוך הארת משמעות המושג הבנה המודגש בספר.