מרכז מורים ארצי למתימטיקה בחינוך היסודי
facebook icon
search icon

מאמר: סיפורם של שני שיעורים: שינוי תוך כדי Lesson Study

מאת: ד"ר נעמי רובינזון.
מתוך: מספר חזק 2000, גיליון 23.
מדור: מחקר שימושי


כמה מילים על המאמר:

במאמר מתואר חלק ממחקר המציג תוצאות של שימוש במודל ה- LS, (חקר שיעור - Lesson study) שנעשה במטרה לבדוק את השינויים בידע ובהוראה של מורים למתמטיקה המשתמשים במודל זה בבית הספר היסודי בישראל, ולזהות את המנגנונים אשר באמצעותם מתרחשים השינויים הללו. השיעורים היו בנושא: "שטחים והיקפים של צורות גאומטריות" בכיתה ה.

קישור למאמר

Read 219 times