מרכז מורים ארצי למתימטיקה בחינוך היסודי
facebook icon
search icon

מאמר: החישוב בשירות החשיבה - תכנית "ארכימדס" - דו שיח בין מורה לתלמיד וקידום ההבנה המתמטית

מאת: פרופ' לוי רחמני.
מתוך: מספר חזק 2000, גיליון 22.
מדור: גישות בהוראה


כמה מילים על המאמר:

מאמר המשך למאמר "ניתוח סיפורי חשבון, ככלי לפיתוח החשיבה המתמטית", אשר פורסם בגיליון מספר 13 של "מספר חזק 2000". הדגש במאמר הנוכחי הוא על משמעותו של דו-שיח המתנהל בין מורה ותלמיד במהלך פתרון בעיות מילוליות במתמטיקה, וההשלכות לפיתוח וקידום ההבנה המתמטית הנובעות מדו-שיח זה.

קישור למאמר

Read 1277 times