מרכז מורים ארצי למתימטיקה בחינוך היסודי
facebook icon
search icon

מאמר: מודלינג וקונפליקט קוגניטיבי כדרך לשיפור תפיסת שלם הייחוס בשברים

מאת: ד"ר ג‘והיינה עואודה שחברי וד"ר אירית פלד.
מתוך: מספר חזק 2000, גיליון 21.
מדור: מחקר שימושי


כמה מילים על המאמר:

המאמר מתאר תהליכי למידה שעוברים תלמידים במהלך עיסוקם בפעילות מודלינג (מידול). הממצאים, שנגזרו משיח התלמידים במהלך פעילות המודלינג וממשימות הערכה, מעידים על שינוי תפיסתי בקרב התלמידים ושיפור ההבנה של שלם הייחוס הדינאמי.

קישור למאמר

Read 304 times