מרכז מורים ארצי למתימטיקה בחינוך היסודי
facebook icon
search icon

מאמר: מורה ותלמידים מצטיינים במתמטיקה בכיתה: תפיסות ודרכי פעולה של מורים בשיעורי מתמטיקה בבית ספר יסודי

מאת: אורה שטנגר.
מתוך: מספר חזק 2000, גיליון 20.
מדור: מחקר שימושי


כמה מילים על המאמר:

המאמר מתאר המחקר שעסק בהוראת ילדים מחוננים ומצטיינים בכיתות הטרוגניות. המחקר בחן את התפיסות של מורים בבית הספר היסודי, הקשורות לתלמידים מחוננים ומצטיינים במתמטיקה, ואת דרכי עבודתם של המורים במסגרת כיתה רגילה. בנוסף נבדק הקשר בין תפיסות המורים לבין דרכי עבודתם עם תלמידים אלה.

קישור למאמר

Read 2175 times