Untitled Document
header
חיפוש
חיפוש רק עבור:

מילות חיפוש כתב

סה"כ נמצאו 50 תוצאות

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
1. פעילות בעקבות מאמר עם יישומון: מודלים של שטח בכיתות ג-ט
(חומרי למידה לתלמידים/פעילויות ממוינות לפי סוג)
... כתבו גורמים אלה כתרגיל כפל במשבצת הלבנה מימין. לחצו על ה- V לבדיקת התרגיל. מספר המשבצות הלבנות מימין מתאים למספר אפשרויות הפירוק של המספר לגורמים.   יישומון 5 ניתן לקבל מספר אקראי (Get New #) ...
ראשון, 09 פברואר 2014
2. פעילות בעקבות מאמר עם יישומון: מציאת מספר הקוביות במבני קוביות מלבניים
(חומרי למידה לתלמידים/פעילויות ממוינות לפי סוג)
... השערותיכם בעזרת בנייה ביישומון.  כתבו כיצד מצאתם את מספר הקוביות. הציגו לחבריכם את תשובותיכם ואת האסטרטגיות שלכם. שערו, כמה אריזות של קוביות בגדלים שונים ניתן להכניס בתיבות.  בידקו את השערתכם ...
ראשון, 09 פברואר 2014
... שלב יש ללחוץ על enter או על OK. ממשיכים להוסיף צעדים באותה הדרך, עד שמשלימים את פתרון התרגיל. כשהחלטתם מהי התשובה הנכונה, כתבו אותה ליד התרגיל ולחצו על OK לבדיקה.  חזרה לתפריט  סרטון להמחשת ...
ראשון, 09 פברואר 2014
4. קורס איתור וניתוח קשיים – השבר הפשוט
(חומרי הוראה /חומרים למורי מורים)
 חומרי הוראה    חומרי הוראה למורי מורים קורס איתור וניתוח קשיים – השבר הפשוט נכתב ועובד על ידי המרצות: תמי גירון וד"ר ראיסה גוברמן מפגש 1 מהות השבר מפגש 1 - מצגת, תבנית ...
ראשון, 18 אוגוסט 2013
5. אוגדן פעילויות משולבות יישומונים (גאוגברה)
(חומרי הוראה /חומרי הוראה למורים)
חומרי הוראה  חומרי הוראה למורים אוגדן פעילויות משולבות יישומונים (גאוגברה) כתב: אסי דביר פסיפס ואן-הילה פעילות בסיסית בצורות גיאומטריות באמצעות פסיפס ואן-הילה. יישומון   זוויות ...
שלישי, 13 אוגוסט 2013
6. שאלה 2
(קשיים בכפל/חלק ב > תובנה > אוסף שאלות אבחון)
השלימו: כתבו 4 תרגילים שונים.  ...
חמישי, 18 יולי 2013
7. שאלה 1
(קשיים בכפל/חלק ב > תובנה > אוסף שאלות אבחון)
לכל אחד מהתרגילים כתבו מבלי לחשב, האם התוצאה תהיה: א. מספר דו ספרתי ב. מספר תלת ספרתי ג. מספר ארבע ספרתי =17x15 =3x29 =29x18 =99X99 =7x42  ...
חמישי, 18 יולי 2013
8. דוגמה 2 (מתוך מיצ"ב)
(קשיים בכפל/חלק ב > תובנה > תשובות ילדים - דוגמאות)
א. כתבו בין התרגילים את הסימן המתאים: < או > או = ב. הסבירו כיצד אפשר לענות על סעיף א' בלי לחשב את התוצאות של התרגילים.    ...
חמישי, 18 יולי 2013
9. דוגמה 8 (מתוך תצפיות בכתה)
(קשיים בכפל/חלק ב > פתרון תרגילים > תשובות ילדים - דוגמאות)
תרגיל: 34x4 תלמיד פתר תרגיל כך: 344 = 34x4 כשהתבקש לתת הסבר, הוא אמר שמוסיף את ה- 4 ל- 34 ואז מתקבל 344. כשנאמר לו שזה לא עובד כך, הוא כתב:  ...
חמישי, 18 יולי 2013
10. פעילות 1
(קשיים בכפל/חלק ב > משמעות הפעולה > פעילויות)
... ביחד? כתבו תרגיל והסבירו כיצד פתרתם את הבעיה. From: The Distributive Property in Grade 3? Are third graders ready to connect procedures to concepts of area conservation, distribution, and geometric ...
חמישי, 18 יולי 2013
11. דוגמה 5 (מתוך תצפיות בכתה)
(קשיים בכפל/חלק ב > משמעות הפעולה > תשובות ילדים - דוגמאות)
... לחשב כמה משבצות קטנות יש בסך הכל, הוא רשם את התרגיל:  כשהעירו לו על הטעות בספירה, הוא צייר שוב: וכתב את התרגיל הבא:   ...
חמישי, 18 יולי 2013
12. שלימו את הספרות החסרות. כתבו את כל הפתרונות האפשריים.
(קשיים בכפל/חלק א > תובנה > אוסף שאלות אבחון)
השלימו את הספרות החסרות. כתבו את כל הפתרונות האפשריים. מומלץ לדיון עם הילדים  ...
חמישי, 18 יולי 2013
13. גלו את הקסם
(חומרי למידה לתלמידים/פעילויות ממוינות לפי סוג)
... (כתבו בחשאי את הסכום על פיסת נייר) בקשו מחברכם למצוא את סכום עשרת האיברים הראשונים. המספר חייב להיות זהה למספר שכתבתם קודם! הראו לו את הנייר כדי להוכיח זאת. התוכלו להראות כיצד מצליח הקסם?    ...
ראשון, 14 אפריל 2013
14. דיאגרמת ון
(חומרי למידה לתלמידים/פעילויות ממוינות לפי סוג)
... את שמו על פתקית (אפשר להחליט על רישום בעברית/אנגלית, באותיות גדולות/קטנות בכתב יד/דפוס). כל ילד יצמיד את הפתקית עם שמו למקום המתאים בדיאגרמה. לאחר שכל הילדים שמו את השמות על הדיאגרמה, כל ילד יצדיק את הבחירה ...
ראשון, 14 אפריל 2013
15. דוגמה מס' 12
(קשיים בכפל/חלק א > משמעות הפעולה > תשובות ילדים - דוגמאות)
... יש מכל הצבעים ביחד? כתבו תרגיל והסבירו כיצד פתרתם את הבעיה. דוגמאות לשתי תשובות של ילדים בתחילת כתה ג':   מעובד מתוך: The Distributive Property in Grade 3? Are third graders ready ...
ראשון, 14 אפריל 2013
16. דוגמה מס' 9
(קשיים בכפל/חלק א > משמעות הפעולה > תשובות ילדים - דוגמאות)
שאלה: השלימו: כמה שורות: ____ כמה כדורים בכל שורה: _____ שגיאה: ילד אחד כתב שיש 24 כדורים בכל שורה, ואז רצה לכפול: ___ = 3x24 הסבר: הנושא של כמה קבוצות וכמה יש בכל קבוצה מאד בעייתי וגורם ...
ראשון, 14 אפריל 2013
17. דוגמה מס' 5 - תשובה נוספת לדוגמה מס' 4
(קשיים בכפל/חלק א > משמעות הפעולה > תשובות ילדים - דוגמאות)
שאלה: צייר ציור מתאים וכתוב תרגיל לשאלה הבאה: שי אכלה 2 תפוזים ביום, במשך 3 ימים. כמה תפוזים אכלה שי? תשובה של ילד נוסף בכתה ב' לאותה שאלה: התרגיל שכתב לציור: 4x2 ההסבר שנתן הילד: 4x2 ...
ראשון, 14 אפריל 2013
18. תפריט ספרים
(חומרי הוראה /ספרים)
... מאת: פרופ' צבי ארטשטיין לכתבה על הספר מתוך "ישראל היום" The Grapes of Math - How Life Reflects Numbers and Numbers Reflect Life By Alex Bellos הספר קיים גם בגרסה לקינדל.  Camp Logic ...
ראשון, 13 ינואר 2013
... לחשיבה: כיצד ההמחשה ביישומון מאפשרת להסביר את תהליכי החשיבה המוצגים במאמר? בגיליון 19 של כתב העת מספר חזק 2000, הוצגה בעיית השוקו, תוך קריאה למורים לתת לתלמידים להתמודד עם הבעיה בכיתה ולדווח על ההתנסות. ...
רביעי, 31 אוקטובר 2012
... מוצג מחקר בו נעשה שימוש ביומני דיון מיוחדים שמטרתם לשפר את יכולת ההנמקה והתיאור בכתב של דרך החשיבה של התלמידים. בנוסף, מתוארת מערכת השיקולים שהמורים צריכים להתחשב בה כשהם מיישמים יומני דיון מתמטי בשיעורים ...
רביעי, 31 אוקטובר 2012
You are here