פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Teaching Children Mathematics, August 2012 Vol. 19 (1), pp. 30-36
תרגום: ד"ר רונית אלין
Interviews as RtI Tools
Thomas E. Hodges, Terry D. Rose, and April D. Hicks
כמה מילים על המאמר:
המאמר מציג סדרת שאלות מאבחנות לאיתור תפיסות שגויות בפעולת הכפל. מתוארים ראיונות שהועברו לשלושה ילדי כתה ג', המתקשים בכפל. תשובות התלמידים והשיחות המתפתחות איתם, מובילות להבנת החוזקות והחולשות של כל אחד מהם לצד הצעות להמשך טיפול.
למאמר בעברית / بالعربية / מצגת מלווה למאמר
פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Teaching Children Mathematics, August 2012 Vol. 19 (1), pp. 30-36
תרגום: ד"ר רונית אלין