מאת: אנה ליפוביצקי
מתוך: מספר חזק 2000, גיליון 13.
מדור: גישות בהוראה
המאמר מדגיש את החשיבות שבהבנה והפנמה של מבנים מתמטיים בכיתות הנמוכות, לעומת שינון של תרגילים ותשובות, בכדי לבנות בסיס להבנה של נושאים מורכבים יותר בהמשך.
מאת: אנה ליפוביצקי
מתוך: מספר חזק 2000, גיליון 13.
מדור: גישות בהוראה
המאמר מדגיש את החשיבות שבהבנה והפנמה של מבנים מתמטיים בכיתות הנמוכות, לעומת שינון של תרגילים ותשובות, בכדי לבנות בסיס להבנה של נושאים מורכבים יותר בהמשך.