המשימות כוללות הנחיות לאופן שבו מורים יכולים להעריך עבודה של תלמיד אחד, לצד הערכה של קבוצת תלמידים גדולה על מנת לקבל מידע עדכני שיסייע להתאים את ההוראה לצורכי הכיתה.
הדגש במשימות אלו הוא על בנייה של אובייקטים גיאומטריים תוך התייחסות להגדרות ותכונות, בשונה מפעילויות מוכרות בבית הספר היסודי אשר מתמקדות על פי רוב בזיהוי אובייקטים גיאומטריים על פי תכונותיהם.
הפעילויות נכתבו על-ידי צוות מרכז המורים הארצי למתמטיקה בחינוך היסודי בשיתוף צוות פרויקט המרא"ה.
סביבת המרא"ה מציעה משימות אינטראקטיביות המספקות עיסוק מתמטי משמעותי, תוך שימוש בטכנולוגיה. הסביבה מספקת ניתוח אוטומטי של התשובות המוגשות הן על-ידי תלמיד אחד והן על-ידי קבוצת תלמידים, בצורה שמהווה בסיס לקבלת החלטות בזמן אמת הן על-ידי התלמיד והן על-ידי המורה.
- הנחיות טכניות:
- התחברות למערכת המרא"ה – מורים
- עבודה עם מערכת המרא"ה – הפקת דוחות
- התחברות למערכת המרא"ה – תלמידים: הנחיות מפורטות. אפשר להיעזר גם בסרטון ההדגמה.
הפעילויות: