שני המאמרים המופיעים בסיכום זה עוסקים בתהליכי חשיבה והנמקה במתמטיקה אצל תלמידים בכיתות ג'-ד'. בנוסף מוצגים שלבי ההתפתחות של תהליכים אלה, כדי שמורים יוכלו להיעזר בהם בתכנון הוראה תוך דגש על פיתוח החשיבה וההנמקה אצל הלומדים.
שני המאמרים המופיעים בסיכום זה עוסקים בתהליכי חשיבה והנמקה במתמטיקה אצל תלמידים בכיתות ג'-ד'. בנוסף מוצגים שלבי ההתפתחות של תהליכים אלה, כדי שמורים יוכלו להיעזר בהם בתכנון הוראה תוך דגש על פיתוח החשיבה וההנמקה אצל הלומדים.