החומרים נכתבו על-ידי: נילי הירשפלד, אלכס פרידלנדר ונעמי תעיזי, המחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע.
- מבוא
- ניתוח אירועים:
רקע
נושא 1: הבנת משמעות סימן השיוויון
_____ נספח 1; נספח 2; נספח 3 (נספח 3 בגרסת וורד); נספח 4.
נושא 2: מדוע הדרך שלי איננה טובה?
_____ נספח 1; נספח 2.
נושא 3: אירוע אישי - התאמת דפי עבודה:
רקע
מפגש 1: מה דומה? מה שונה?
_____ נספחים
מפגש 2: לפרק ולבנות
_____ נספחים - הערכת הישגי תלמידים:
רקע
מפגש 1: מבחנים ככלי הערכה - יעדים ותחומים
_____ נספח 1 (נספח 1 בגרסת וורד); נספח 2 (נספח 2 בגרסת וורד);
_____ נספח 3 (נספח 3 בגרסת וורד).
מפגש 2: הערכת עבודות תלמידים במשימות ביצוע
_____ נספח 1; נספח 2; נספח 3. - חקר שיעור בתהליך lesson study:
רקע
מפגש 1: מטרות בהוראת מתמטיקה בתכנית הלימודים
מפגש 2: "חקר שיעור בתהליך" - מהו? ואיך מכינים שיעור במתמטיקה?
_____ נספח 1 (נספח 1 בגרסת וורד); נספח 2.
מפגש 3: בניית שיעור מתמטיקה
מפגש 4: על תצפית ומתן משוב
_____ נספח 1; נספח 2;
_____ טפסים: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9.
מפגש 5: תפציות בשיעור ומתן משוב
מפגש 6: דיווחים במליאה על ההתנסות
מפגש 7: תכנון שיעור בעקבות התצפית והמשוב - הכרת חומרי הלימוד:
רקע
מפגש 1: מה מחפשים בספרי הלימוד?
מפגש 2: כיצד נעריך ספרי לימוד?
מפגש 3: מפגשים אישיים עם מפתחי חומרי לימוד