פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Teaching Children Mathematics, March 1998
תרגום: ד"ר מיכל סוקניק
Discourse that Promotes Conceptual Understanding
Elham Kazemi
כמה מילים על המאמר:
מאמר זה מציג נקודות חשובות ממחקר המדגים מהי המשמעות של "ללחוץ" על התלמידים לחשוב באופן מושגי על מתמטיקה, כלומר, לדרוש חשיבה המצדיקה פרוצדורות, במקום משפטים של הפרוצדורות עצמן. מחקר זה בדק את המידה שבה עשרים ושלוש מורות של הכיתות הגבוהות של ביה"ס היסודי, תמכו בלמידה והבנה בזמן דיונים של הכיתה כולה ושל קבוצות קטנות.
פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Teaching Children Mathematics, March 1998
תרגום: ד"ר מיכל סוקניק