פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Teaching children mathematics, Vol. 6, No.1, September 1999, pp. 38-42
תרגום: ברכה סגליס
Learning Mathematical Language in the Zone of Proximal Development
Diana F. Steele
כמה מילים על המאמר:
"בעשור האחרון נערכו דיונים רבים בדבר ההשפעה של אינטראקציה חברתית על ההתפתחות של הבנה מתמטית. שורשי דיון זה נעוצים ברעיונות של לב ויגוצקי, פסיכולוג רוסי שערך מחקרים בשנות ה- 20 וה- 30. הוא התענין באופן שבו ילדים ממשיגים את משמעות המילים. הוא הגיע למסקנה שאינטראקציה חברתית ותקשורת הן מרכיבים חיוניים בתהליך המשגה זה. על מנת להראות כיצד ילדים לומדים שפה מתמטית, מדגים מאמר זה כיצד ניתן ליישם בכתה את הרעיונות של ויגוצקי, במסגרת הוראת המתמטיקה".
פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Teaching children mathematics, Vol. 6, No.1, September 1999, pp. 38-42
תרגום: ברכה סגליס