פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Mathematics Teaching in the Middle School, Vol. 4 No. 7, April 1999, pp. 470-474
תרגום: ברכה סגליס
Modifying Our Questions to Assess Students' Thinking
Michaele F. Chappell and Denisse R. Thompson
כמה מילים על המאמר:
מאמר הממחיש כיצד פריטים פתוחים נותנים למורים ידע אודות ההבנה של התלמידים. ידע זה מאפשר להם לקבל החלטות בנוגע להוראה שלהם. המאמר מסתמך על מחקר שבו ניתנו לתלמידים בכיתות ו' ז' ו- ח' פריטים פתוחים רבים, כדי להעריך את הידע שלהם אודות מספרים עשרוניים.
"פריטים כאלה דורשים מהתלמידים להביע את ההבנה המתמטית שלהם באמצעות מתן הסברים, ציור ציורים, או כתיבת בעיות. הם משתרעים מעבר לפריטים הטיפוסיים הבודקים מיומנות ששולטים בדרך כלל במבחנים הכיתתיים, מאלצים את התלמידים לחשוב על מושגים באופן מעמיק יותר, ועושים קשרים עם פרוצדורות (1998 ,Stein and Smith). כאשר אנו משנים את השאלות שאנו שואלים את התלמידים, ההערכה שלנו על החשיבה של תלמידים מעדנת את איכות ההוראה שלנו ומראה לתלמידים שאנו מעריכים את היכולת שלהם לתקשר במתמטיקה."
פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Mathematics Teaching in the Middle School, Vol. 4 No. 7, April 1999, pp. 470-474
תרגום: ברכה סגליס