פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Teaching Children Mathematics, Vol. 20, No. 8, April 2014, pp. 488–497
תרגום: ד"ר מיכל סוקניק
Assessing Basic Fact Fluency
Gina Kling and Jennifer M. Bay-Williams
כמה מילים על המאמר:
המאמר דן בבעייתיות של מבחנים מוגבלים בזמן למדידת שליטה בעובדות היסוד במתמטיקה. המאמר מציע מגוון דרכי הערכה המספקות הזדמנות למשוב משמעותי וממוקד לתלמידים. מפורטות אסטרטגיות של הערכה מעצבת: ראיונות, תצפיות, יומנים, ומבדקים על עובדות יסוד המעודדים תלמידים לעשות רפלקציה לגבי העובדות והאסטרטגיות שהם יודעים, ואילו קשות עבורם. כל אלה במטרה להוביל את הילדים לרהיטות חישובית.
פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Teaching Children Mathematics, Vol. 20, No. 8, April 2014, pp. 488–497
תרגום: ד"ר מיכל סוקניק