מרכז מורים ארצי למתימטיקה בחינוך היסודי
facebook icon
search icon

מאמר: ניהול דיונים: מודל של חמישה רעיונות יישומיים לניהול הוראה ודיונים כיתתיים בעת עיסוק במשימות ברמת חשיבה גבוהה

Orchestrating Discussions: Five practices constitute a model for effectively using student responses in whole-class discussions that can potentially make teaching with high-level tasks more manageable for teachers

Margaret S. Smith, Elizabeth K. Hughes, Randi A. Engle, and Mary Kay Stien

כמה מילים על המאמר:

המאמר מציע מודל לשימוש יעיל בתגובות של תלמידים במהלך דיון כיתתי, שיכול לאפשר למורים לנהל טוב יותר עיסוק במשימות ברמת חשיבה גבוהה. מוקד המאמר הוא בהצגת חמשת הרעיונות היישומיים שכלולים במודל.

למאמר בעברית / بالعربية

פרטים נוספים על המאמר:

מתוך: Mathematics Teaching in the Middle School, 14 (9), May 2009, 549-555

תרגום: ברכה סגליס

Read 73540 times