פרטים נוספים על המאמר:
פרק מתוך הספר:
The Teaching and Learning of Algorithms in School Mathematics (1998 Yearbook of the NCTM). Edited by Lorna J. Morrow. Reston VA. pp.130-140.
תרגום: ברכה סגליס
The Harmful Effects of Algorithms in Grades 1-4
Constance Kamii & Ann Dominick
כמה מילים על המאמר:
המאמר מציג עדויות שהובילו את המחברים להכרה שלא רק שאלגוריתמים אינם מסייעים בלימוד חשבון אלא שהם מפריעים להתפתחות החשיבה המספרית של ילדים. מובא דיון על ממצאים. המסקנה של המחברים היא שילדים מגיעים לבית הספר עם פוטנציאל אדיר לחשיבה בעלת עוצמה ומחנכים צריכים לנסות לפתח פוטנציאל זה.
פרטים נוספים על המאמר:
פרק מתוך הספר:
The Teaching and Learning of Algorithms in School Mathematics (1998 Yearbook of the NCTM). Edited by Lorna J. Morrow. Reston VA. pp.130-140.
תרגום: ברכה סגליס