מרכז מורים ארצי למתימטיקה בחינוך היסודי
facebook icon
search icon

מאמר: חוש ואי-חוש למספרים

Number Sense and Nonsense

Edited by: Judith Sowder and Larry Sowder, San Diego State University, U.S.A
Prepared by: Zvia Markovits, Rina Hershkowitz, and Maxim Bruckheimer, Weizmann Institute of Science, Israel.

כמה מילים על המאמר:

כיצד נוכל לפתח חוש למספרים בקרב תלמידים? איך נגרום לתלמידים לא רק לבדוק את נכונות האלגוריתמים והדיוק המתמטי אלא גם את משמעות והיגיון התוצאה? מאמר זה מתאר מחקר שנעשה בקרב תלמידי כיתות ו-ז ובו נבדק באם הם משתמשים בחוש למספרים בבואם לפתור תרגילים ובעיות מתמטיות.

למאמר בעברית


פרטים נוספים על המאמר:

מתוך: Arithmetic Teacher, Vol. 36, No. 6, February 1989 , pp. 53-55

תרגום: ברכה סגליס

Read 69454 times