פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Teaching Children Mathematics, Vol. 13 No. 1, Aug. 2006, pp. 6-13
תרגום: ברכה סגליס
Differentiating the Curriculum for Elementary Gifted Mathematics Students
Michelle Muller Wilkins, Jesse L.M. Wilkins, and Tamra Oliver
כמה מילים על המאמר:
מאמר זה מציג תוכנית מסגרת לבניית מרכז חקר מתמטי עבור תלמידים מחוננים במתמטיקה. מטרת תוכנית המסגרת היא להקל על מורי ביה"ס היסודי לספק פעילויות מאתגרות עבור תלמידים הפועלים ברמה מתמטית גבוהה יותר מהנלמד בכיתתם, מבלי שיהיה צורך לתכנן עבורם בכל יום שיעור נפרד. הרעיון הוא לספק פעילויות העשרה שמתאימות באופן כללי לנושא היחידה שבה עוסקת כל הכיתה, במקום לפתח פעילויות העשרה אשר "תפורות" לשיעורים בודדים. הפעילויות מתמקדות בתהליכים במתמטיקה במקום ביכולות חישוב, מתוך ניסיון להעניק עומק במקום רוחב.
פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Teaching Children Mathematics, Vol. 13 No. 1, Aug. 2006, pp. 6-13
תרגום: ברכה סגליס