מרכז מורים ארצי למתימטיקה בחינוך היסודי
facebook icon
search icon

מאמר: הצגת אחוזים במדידה לינארית כדי לפתח הבנה של פעולות במספרים רציונאליים

Introducing Percents in Linear Measurement to Foster an Understanding of Rational-Number Operations

Joan Moss

כמה מילים על המאמר:

מאמר המציג מיומנויות חישוב של מספרים רציונאליים, שפותחו על ידי תלמידים בכיתה ד'. תלמידים אלה השתתפו בפרויקט מחקר שעסק בלימוד מספרים רציונאליים. מטרת הפרויקט היתה לעודד הבנה גמישה ומקושרת של מערכת המספרים הרציונאליים כך שהתלמידים יהיו מסוגלים לעבור בין שברים, מספרים עשרוניים, אחוזים, ויחס בצורה גמישה וחלקה, ולהמציא שיטות לחישובים במספרים אלה. במאמר מתוארות פעילויות לפיתוח ההבנה המושגית ויכולות החישוב במערכת המספרים הרציונאליים.

למאמר בעברית / بالعربية


פרטים נוספים:

מתוך: Teaching Children Mathematics, Vol. 9 No. 6, February 2003. pp. 335-339

תרגום: ברכה סגליס

Read 74194 times