מרכז מורים ארצי למתימטיקה בחינוך היסודי
facebook icon
search icon

מאמר: התבטאויות של תלמידים כמשאב להעצמת ידע המורה ועידוד הלמידה

מאת: ד"ר אורלי גוטליב.
מתוך: מספר חזק 2000, גיליון 22.
מדור: דיווחים מהשטח


כמה מילים על המאמר:

מאמר שמטרתו להעלות למודעות המורים את המקום שהתבטאויות של תלמידים יכולות לתפוס במהלך ההוראה והלמידה. במאמר מתוארים שני אירועים מכוננים הקשורים בהתבטאויות של תלמידים, בעקבותיהן התעצם הידע הפדגוגי והמתמטי של המורה ושל התלמידים.

קישור למאמר

Read 1148 times