מאת: ד"ר אורית ברוזה, אריאל ליפשיץ, ד"ר שירלי עצמון ורוזי נעמתי
מתוך: מספר חזק 2000, גיליון 30.
מדור: במה מחקרית
כמה מילים על המאמר:
מחקר שבדק למידה אצל מתכשרות להוראה בעקבות שימוש במודל אנליטי שעוצב לצורך ניתוח פרוטוקולי השיח המתמטי שלהן עם הלומדים. מטרת מחקר היתה לבחון את הלמידה שהתרחשה בקרב המתכשרות להוראה אשר השתמשו במודל מתוך הנחה שהניתוח האנליטי ישפר את השיח המתמטי בכיתות ההתנסות. החוקרות מציעות לשלב כלי זה כחלק מתהליך חקירת ההוראה של מורים בפועל את הוראתם עצמם, תוך שימוש במחקר פעולה.