הפעילות מתאימה לכיתות: ב-ו.
נושאים: סימטריה שיקופית, סימטריה סיבובית, ריצופים.
להרחבה והעמקה בנושא:
"איני באמת יודע כיצד עשיתי זאת!" - מאמר העוסק בפעילות חקר בריצופים וחקירת הסימטריה. הפעילות מספקת הזדמנות לשיח מתמטי ודיון על דיוק מתמטי.
במשימה זו מכינים התלמידים דמות של ילד סיני מתוך אחת היצירות של האמן אֶשֶר. במהלך המשימה הם נעזרים בפעולת שיקוף, בסימטריה סיבובית ובפעילות של ריצוף.
הפעילות מתאימה לכיתות: ב-ו.
נושאים: סימטריה שיקופית, סימטריה סיבובית, ריצופים.
להרחבה והעמקה בנושא:
"איני באמת יודע כיצד עשיתי זאת!" - מאמר העוסק בפעילות חקר בריצופים וחקירת הסימטריה. הפעילות מספקת הזדמנות לשיח מתמטי ודיון על דיוק מתמטי.