מאת: ד"ר יפעת סימפסון וד"ר דורית פטקין
מתוך: מספר חזק 2000, גיליון 14.
מדור: הגיל הרך
כמה מילים על המאמר:
המאמר מתאר גישה בין תחומית להכשרת מורים אשר מבוססת על מודל המשלב מוזיקה בהוראת המתמטיקה, לצורך למידה הדדית של נושאים משני תחומי הדעת.
מאת: ד"ר יפעת סימפסון וד"ר דורית פטקין
מתוך: מספר חזק 2000, גיליון 14.
מדור: הגיל הרך
כמה מילים על המאמר:
המאמר מתאר גישה בין תחומית להכשרת מורים אשר מבוססת על מודל המשלב מוזיקה בהוראת המתמטיקה, לצורך למידה הדדית של נושאים משני תחומי הדעת.