מאת: ברכה סגליס
מתוך: מספר חזק 2000, גיליון 13.
מדור: הערכה כמנוף ללמידה
המאמר עוסק בדיון המתמטי כדרך התמודדות עם שגיאות בכיתה המתמטית. גישה זו מודגמת על ידי התמודדות עם שגיאות אפשריות בפתרון בעיות פרופורציה מסוגים שונים.
מאת: ברכה סגליס
מתוך: מספר חזק 2000, גיליון 13.
מדור: הערכה כמנוף ללמידה
המאמר עוסק בדיון המתמטי כדרך התמודדות עם שגיאות בכיתה המתמטית. גישה זו מודגמת על ידי התמודדות עם שגיאות אפשריות בפתרון בעיות פרופורציה מסוגים שונים.