התאמה: כיתות א-ג
זמן: 25-35 דקות
נושאים עיקריים מתוך תכנית הלימודים: המספרים הטבעיים בתחום העשרים.
התמודדות עם שונות בין תלמידים:
אפשר לתת לתלמידים להשתמש במספר לוחות קלאס ריקים/עם המספרים (כמו בתמונה).
'פיגומים' אפשריים אותם ניתן לתת לתלמידים במהלך הפתרון:
- ארגון ובדיקת האפשרויות בסעיף ב' בעזרת טבלה.
- כמה סכומים שונים יכולים להיות בסעיף ב'? הסבר למה (ניסיון לארגן ללומד את החשיבה טרם היציאה לפתרון)
- פישוט מונחי השאלה ללומד: לא כולל, סכום, כמה שיותר.