פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Mathematics Teaching in the Middle School, 14 (9), May 2009, 549-555
תרגום: ברכה סגליס
Orchestrating Discussions: Five practices constitute a model for effectively using student responses in whole-class discussions that can potentially make teaching with high-level tasks more manageable for teachers
Margaret S. Smith, Elizabeth K. Hughes, Randi A. Engle, and Mary Kay Stien
כמה מילים על המאמר:
המאמר מציע מודל לשימוש יעיל בתגובות של תלמידים במהלך דיון כיתתי, שיכול לאפשר למורים לנהל טוב יותר עיסוק במשימות ברמת חשיבה גבוהה. מוקד המאמר הוא בהצגת חמשת הרעיונות היישומיים שכלולים במודל.
פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Mathematics Teaching in the Middle School, 14 (9), May 2009, 549-555
תרגום: ברכה סגליס