מרכז מורים ארצי למתימטיקה בחינוך היסודי
facebook icon
search icon

מאמר: היגיון וחוסר היגיון אודות שברים ומספרים עשרוניים: נקודת מבט אישית

Sense and Nonsense about Fractions and Decimals: One Point of View

Joseph N. Payne

כמה מילים על המאמר:

מאמר התוקף טענות בעד ביטול ההוראה של שברים פשוטים ומציג את המטרות המעשיות והמתמטיות בהוראתם תוך התייחסות למשמעות שתהיה לילדים עבור שברים ומספרים עשרוניים.

למאמר בעברית / بالعربية


פרטים נוספים:

מתוך: Arithmetic Teacher, Vol. 27 No. 5, January 1980, pp. 5-7

תרגום: ד"ר מיכל סוקניק וברכה סגליס

Read 46127 times