פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Teaching Children Mathematics , 15 (5), Dec.2008- Jan.2009, pp. 260-266
תרגום: ברכה סגליס
Making the Most of Story Problems
Victoria R. Jacobs and Rebecca C. Ambrose
כמה מילים על המאמר:
חקרים מראים שבעיות מילוליות יכולות להיות כלים רבי-עצמה לעיסוק של תלמידים צעירים במתמטיקה, ושתלמידים רבים נהנים למצוא את ההיגיון שבמצבים המתוארים בבעיות אלה.... מתן כבוד לגישות השונות של התלמידים בפתרון בעיות מילוליות הוא בעל חשיבות מכרעת, וזאת כדי שהם יפתחו אסטרטגיות אשר הגיוניות עבורם ולא ישננו אסטרטגיות שאינם מבינים. כדי לבדוק כיצד מורים יכולים להפיק תועלת מהעוצמה של בעיות מילוליות, בחרנו לחקור שיחות בין מורה לתלמיד במהלך ראיונות של פתרון בעיות מילוליות כאשר מורים לגיל הרך עבדו עם תלמידים באופן יחידני. "אם נכבד את דרכי הפיתרון של התלמידים נוכל להפיק תועלת מן העוצמה שבבעיות מילוליות. הקץ לרכבות דוהרות!".
פרטים נוספים על המאמר:
מתוך: Teaching Children Mathematics , 15 (5), Dec.2008- Jan.2009, pp. 260-266
תרגום: ברכה סגליס