מרכז מורים ארצי למתימטיקה בחינוך היסודי
facebook icon
search icon

מספר חזק 2000 - גיליון 2

דירוג משתמשים: 5 / 5

Star activeStar activeStar activeStar activeStar active
 

frontphoto

(תשס"ב, ספטמבר 2001)

תוכן עניינים


מחקר שימושי

קשיים בהבנת המבנה הכפלי
מאת: ד"ר אירית פלד, ד"ר לאוניד לבנברג, איבי מכמנדורב, רות מירון


לשון נופל על מתמטיקה

למספרים לא אכפת
מאת: שושנה יובל


אפשר גם אחרת

מטבעות לא שקטים
מאת: ד"ר גרייסי ויניצקי לנדמן

מודל העוגה המלבנית
מאת: ד"ר מיכאל קורן

הפיל ובעיית הממוצע
מאת: שלי רוטה, ד"ר אלכס פרידלנדר

שימוש באוריגמי בהוראת המתמטיקה
מאת: ג'וני אוברמן, עדנה כ"ץ


עלו ברשת

אפקט המשולש הבלתי אפשרי
מאת: צליל טקץ'

והפעם... שטחים וריצופים
מאת: אורית וולמן


טיול בעין מתמטית

מתמטיול
מאת: אילנה דרוקר, עדינה חכם אהרון

מדידה ושקילה בימי קדם - תערוכה במוזיאון הכט
מאת: עפרה רימון


א"ב היסטורי

עומר כיאם
מאת: מרגרט פרוים


פותרי הבעיות

בעיה חדשה - מהם הרמזים? דגמים בכיוונים שונים
מאת: איבתיסאם עבד-אלח'אלק

תגובות לבעיה מגיליון מס' 1 - אילו צורות אתם יכולים ליצור?
מאת: איבתיסאם עבד-אלח'אלק וחאלד כעבייה